Σε ρυθμούς ‘Black Friday’ η αγορά της Αμαλιάδας – Ανταποκρίθηκαν οι καταναλωτές

Χωρίς υπερβολές και φυσικά… χωρίς ουρές και ποδοπάτημα υποδέχτηκε χθες η αγορά της Αμαλιάδας την πολυδιαφημιζόμενη ‘Black Friday’!

Η εικόνα που συναντάμε τέτοια ημέρα στο εξωτερικό δεν είχε καμία σχέση με την εικόνα που καταγράφηκε χθες στην αγορά της Αμαλιάδας, η οποία ήταν λίγο διαφορετική σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες και γενικώς σε σχέση με τον μήνα Νοέμβριο, ο οποίος αποδεικνύεται ότι δεν έχει ‘φερθεί’ και με τον καλύτερο τρόπο στους καταστηματάρχες.

Χθες η αγορά κινήθηκε σε καλύτερους ρυθμούς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι καταγράφηκε λαοθάλασσα στους δρόμους και τα καταστήματα.

Κέντρισε τους καταναλωτές

Το γεγονός ότι η ‘Black Friday’ είχε πολυδιαφημιστεί, κέντρισε το ενδιαφέρον των καταναλωτών οι οποίοι βγήκαν στα καταστήματα για να κάνουν έρευνα τιμών και αρκετοί ήταν αυτοί που εκμεταλλεύτηκαν τις σημαντικές εκπτώσεις της ημέρας και έκαναν και τις αγορές τους.

Άλλωστε, το ποσοστό έκπτωσης χθες ήταν υψηλό καθώς ξεκινούσε από 20% και σε ορισμένες περιπτώσεις έφθανε και ξεπερνούσε και το 50%!

Πολλά καταστήματα προσπάθησαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό της ημέρας και σε άλλους τομείς, έτσι είχαν στολιστεί με μαύρα μπαλόνια με λευκά γράμματα, είχαν τοποθετηθεί αφίσες, ενώ κάποια άλλα έπαιζαν δυνατά μουσική για να προσελκύσουν τον κόσμο και να δημιουργήσουν γιορτινή ατμόσφαιρα.

Άλλωστε, αυτό που επεσήμαναν οι καταστηματάρχες η Black Friday έχει καθιερωθεί ξεκάθαρα για να επωφεληθούν οι καταναλωτές και όχι για να κερδίσουν τα καταστήματα. Γι’ αυτό και οι τιμές είναι μειωμένες για την συγκεκριμένη ημέρα σε επίπεδα χειμερινών εκπτώσεων Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου.

Πάντως, το γεγονός ότι η ‘Μαύρη Παρασκευή’ πραγματοποιήθηκε προς τα τέλη του μήνα, προβλημάτισε κάποιους γιατί είθισται μετά το δεύτερο δεκαπενθήμερο κάθε μήνα οι ‘μισθοί’ να έχουν ‘πετάξει’ για άλλες υποχρεώσεις και δεν έχουν μείνει πολλά χρήματα στα πορτοφόλια για να ψώνια!

Όσοι έκαναν χθες πάντως την βόλτα τους στην αγορά βγήκαν ωφελημένοι και σε ορισμένες αλυσίδες καταστημάτων η ‘Black Friday’ συνεχίζεται και σήμερα!

Κωνσταντίνα Δαλαμάρα (Κατάστημα ‘Babyland’)

«Οι εκπτώσεις για την συγκεκριμένη ημέρα έφθασαν το 50%, ήταν πολύ καλό ποσοστό και είδαμε ότι υπήρξε ενδιαφέρον από τους καταναλωτές. Ήταν μία ευκαιρία να αγοράσουν χειμερινά σε εξαιρετικές εκπτώσεις και μπορώ να πω ότι πήγαμε καλά».

Αλέξανδρος Βούλγαρης (Κατάστημα ‘Benetton’)

«Καταγράφηκε κινητικότητα στην αγορά και διαπιστώσαμε ότι ο κόσμος περίμενε την συγκεκριμένη ημέρα και έδειξε ενδιαφέρον για τις εκπτώσεις. Οι τιμές ήταν σε πολύ καλά επίπεδα, εμείς είχαμε από την εταιρεία ένα -30% σε όλα μας τα είδη και αυτό το βοήθησε τους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους».

Γιώργος Δημητρακόπουλος (Κατάστημα ‘Giorgio- Lynne’)

«Υπήρξε ανταπόκριση, οι καταναλωτές έδειξαν ενδιαφέρον καθώς ξέρουν ότι η συγκεκριμένη ημέρα είναι ημέρα καλών εκπτώσεων. Στο δικό μας κατάστημα θα συνεχίσουμε και το Σάββατο και οι εκπτώσεις ξεκινούν από 20% και φθάνουν και στο 50%, ενώ υπάρχουν και κάποιες προσφορές που αγγίζουν το 60%!».

Αντώνης Ξένος (Κατάστημα ‘Παιδικά Ξένος’)

«Σε γενικές γραμμές πήγε καλά η ‘Black Friday’. Την περίμενε την συγκεκριμένη ημέρα ο κόσμος, αφού ξέρουν όλοι ότι οι εκπτώσεις ξεκινούν από 10% και φθάνουν το 50%. Εμείς βέβαια συνεχίζουμε όλο το χειμώνα με προσφορές στα περσινά κομμάτια».

Κώστας Τρικόγιας- Εύη Φλεβοτόμου (Κατάστημα ‘Even’)

«Καταγράφηκε μία σχετική κινητικότητα στην αγορά και είδαμε ότι ο κόσμος ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα των καταστημάτων. Εμείς ήμασταν έτοιμοι, με πολύ καλές τιμές και μεγάλη ποικιλία σε εμπορεύματα και αυτό το αξιολόγησε και το εκτίμησε ο κόσμος. Φυσικά συνεχίζουμε όπως πάντα με καλές τιμές».

Δήμητρα Θεοχάρη (Κατάστημα ‘Paranoia’)

«Οι εκπτώσεις μας για την ημέρα ήταν σε όλα τα είδη στο 30% και υπήρξε ενδιαφέρον από τους καταναλωτές που περίμεναν την συγκεκριμένη ημέρα. Το ποσοστό έκπτωσης για τέτοια εποχή είναι μεγάλο και όσοι το κατάλαβαν βγήκαν και έκαναν τα ψώνια τους».

Νίκη Πυλαρινού (Κατάστημα ‘Μπομπιρούπολη’)

«Η κίνηση ξεκίνησε από το πρωί γιατί ο κόσμος περίμενε την ημέρα και υπήρξε ανταπόκριση. Υπήρξε γιορτινή διάθεση, ωραίο κλίμα και οι καταναλωτές που έκαναν έρευνα αγοράς τις προηγούμενες ήρθαν και έκαναν τα ψώνια τους σε πολύ καλές τιμές. Άλλωστε, η συγκεκριμένη ημέρα είναι αφιερωμένη στους καταναλωτές».


Πηγή