Στη Βουλή πήγε το θέμα του ΓΕΛ Κλειτορίας ο Ανδρέας Κατσανιώτης

Ερώτηση στον αρμόδιο Υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου κατέθεσε σήμερα Τρίτη 13 Νοεμβρίου ο Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ, Ανδρέας Κατσανιώτης, για τα κενά σε καθηγητές στο σχολείο της Κλειτορίας. «Η στήριξη της Δημόσιας Εκπαίδευσης πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα», δήλωσε ο κ. Κατσανιώτης. Ο κύριος λόγος για τα κενά που προέκυψαν, κυρίως σε μαθήματα κατεύθυνσης στο ΓΕΛ Κλειτορίας, είναι ο αποχαρακτηρισμός του, από «δυσπρόσιτο», οπότε και οι καθηγητές θα δικαιούντο τα μόρια και το επίδομα απομακρυσμένων περιοχών. «Προκειμένου όμως να εξοικονομήσουμε ελάχιστα χρήματα, ναρκοθετούμε το μέλλον των παιδιών μας» συνεχίζει στη δήλωσή του ο Βουλευτής Αχαϊας της ΝΔ, Ανδρέας Κατσανιώτης. Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης του κ. Κατσανιώτη προς το Υπουργείο παιδείας, έρευνας και θρησκευμάτων με θέμα «Κενά σε καθηγητές στα αποχαρακτηρισμένα από δυσπρόσιτα σχολεία της Κλειτορίας», είναι το εξής: Σε κατάληψη τελεί από χθες το ΓΕΛ Κλειτορίας με απόφαση των μαθητών να διαμαρτυρηθούν για τα κενά που υπάρχουν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς κυρίως σε μαθήματα κατεύθυνσης αλλά και τον αποχαρακτηρισμό των σχολείων της Κλειτορίας από δυσπρόσιτα. Σε πρόσφατη ερώτησή μας (2890/30-10-2018), είχαμε τονίσει ότι ο αποχαρακτηρισμός των σχολείων της Κλειτορίας από «δυσπρόσιτα» επηρεάζει άμεσα τη στελέχωση και την εύρυθμη λειτουργία, καθώς συνδέεται με την προσέλκυση εκπαιδευτικών. Κυρίως όμως, έχει ως αποτέλεσμα την έλλειψη συνοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία, με θύματα τους μαθητές μιας ορεινής περιοχής, οι οποίοι στερούνται άλλων επιλογών και διεξόδων και οι οποίοι μη έχοντας ίσες ευκαιρίες, μειονεκτούν στον τελικό ανταγωνισμό και στη δυνατότητα πρόσβασης σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με ίσους όρους. Σύμφωνα μάλιστα με καταγγελίες γονέων, για μια ακόμα χρονιά τα σχολεία της Κλειτορίας εξακολουθούν σε ότι αφορά στη στελέχωσή τους σε εκπαιδευτικούς, να αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάσθε 1.Υπάρχουν κενά σε ειδικότητες κατεύθυνσης στα σχολεία της Κλειτορίας; Εάν ναι, πόσα είναι και σε ποιες ειδικότητες; Πότε προβλέπεται να αναπληρωθούν τα κενά και με ποιο τρόπο; 2. Πόσες διδακτικές ώρες έχουν χαθεί σε μαθήματα -κυρίως κατεύθυνσης-, από την έναρξη του σχολικού έτους; Πώς θα αναπληρωθούν οι χαμένες διδακτικές ώρες; 3.Τί απαντάτε στους γονείς και μαθητές μιας ορεινής περιοχής που στερούνται άλλων επιλογών και διεξόδων, και στους οποίους δε δίνεται η δυνατότητα των ίσων ευκαιριών; 4. Tί απαντάτε στους μαθητές για την ομαλή λειτουργία των σχολείων τους η οποία αποτελεί κύτταρο δημιουργίας συνθηκών παραμονής και εξέλιξης για τον τόπο τους;


Πηγή

  • Δημοσιεύτηκε:

    13 Νοεμβρίου 2018

  • Κατηγορίες:

    Αχαΐα