Πάτρα – Έργα: Το τρένο πιάνει… λιμάνι σε 5 χρόνια

Πιο ξεκάθαρα είναι πλέον τα πράγματα, σε σχέση με την πορεία των έργων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή μέχρι την Πάτρα, μετά την διήμερη επίσκεψη του γενικού γραμματέα Μεταφορών Θάνου Βούρδα. Μέσα από αλλεπάλληλες συσκέψεις που είχε με τοπικούς φορείς ο κ. Βούρδας έδωσε χθες συνέντευξη Τύπου και επέμεινε κατηγορηματικά ότι μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, θα προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για την κατασκευή του τμήματος Ρίο – Αγιος Διονύσιος, μαζί με τις οριστικές μελέτες για το τμήμα από τον Αγιο Διονύσιο έως την Πειραϊκή Πατραϊκή. Το έργο θα γίνει με βύθιση της γραμμής με την μέθοδο cut & cover, ενώ για τον διαγωνισμό έχουν δεσμευθεί 174 εκατ. ευρώ και θα περιλαμβάνει όλο το «πακέτο», δηλ. την υποδομή, την γραμμή, την ηλεκτροκίνηση, τη σηματοδότηση και τους σταθμούς. Ο Θάνος Βούρδας έσπευσε να καθησυχάσει τις όποιες ανησυχίες είχαν διατυπωθεί ως προς την χρηματοδοτική κάλυψη του τελικού τμήματος, από τον Αγιο Διονύσιο έως την Πειραϊκή Πατραϊκή. Όπως είπε, από τη στιγμή που το έργο έχει ενταχθεί στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, θα χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα Connecting Europe Facility (CEF), οκτώ μήνες μετά την ανακήρυξη αναδόχου για το τμήμα Ρίο – Άγιος Διονύσιος, ώστε να ετοιμαστούν και να παραδοθούν οι οριστικές μελέτες. Ετσι, η εργολαβία και η κατασκευή του τελικού τμήματος, θα ξεκινήσει σχεδόν παράλληλα με την εργολαβία για το τμήμα από το Ρίο μέχρι τον Αγιο Διονύσιο, ούτως ώστε, η νέα σιδηροδρομική γραμμή να φτάσει στον τελικό της προορισμό το 2023.
Του ΣΩΤΗΡΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ spapandreou@pelop.gr


Πηγή

  • Δημοσιεύτηκε:

    15 Δεκεμβρίου 2018

  • Κατηγορίες:

    Αχαΐα