Πάτρα: Χάθηκε στα… υπόγεια η βύθιση της γραμμής Αγ. Διονύσιος- νέο λιμάνι;

Ερωτηματικά προκαλεί μια συνέντευξη που παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης στο Αθηναϊκό Πρακτορείο. Ο υπουργός εμφανίζεται να μη λαμβάνει υπόψη του τις εξαγγελίες Βούρδα για πλήρη υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής μέσα στον αστικό ιστό της Πάτρας, αλλά να μένει στις εξαγγελίες που είχε κάνει ο ίδιος, κατά την επίσκεψή του στην πόλη. Ο υπουργός μιλάει για τις εξαγγελίες που έκανε πριν από ένα μήνα, για υπόγεια χάραξη μέχρι τον Αγιο Διονύσιο. Τοποθετείται, δηλαδή, σαν να μην έχει θεμελιωθεί το «άλλο μισό» της δέσμευσης, η υπόγεια διέλευση δηλαδή μέχρι το νέο λιμάνι, που κατά τον γγ του ίδιου υπουργείου Θάνο Βούρδα, έχει ενταχθεί στο CEF από όπου και θα αντλήσει χρηματοδότηση. Εμφανίζονται δηλαδή οι δύο κεφαλές του Υπουργείου να μην εκπέμπουν στο ίδιο μήκος κύματος, κάτι που δένει με την απορία γιατί μια τόσο σημαντική ανακοίνωση είχε γίνει από τον γραμματέα του υπουργείου και όχι σε επίπεδο Υπουργού. Οι ακριβείς δηλώσεις του υπουργού έχουν ως εξής:
«Υπάρχουν προτάσεις αυτή τη στιγμή για το στρατηγικό σχεδιασμό των οδικών υποδομών όλης της χώρας και σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται μια σειρά από οδικά έργα, όπως είναι το Γιάννενα – Κακαβιά, η σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό, το βόρειο τμήμα του Ε65, που είναι προτεραιότητα μέσα στο 2019 να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες με τις διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα και, βέβαια, αρκετά οδικά έργα στην Αττική. Το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο, η ολοκλήρωσή του από την Κόρινθο μέχρι την Πάτρα. Ηδη υλοποιούνται τα περισσότερα τμήματα από αυτόν τον σιδηροδρομικό άξονα και, όπως ανακοινώσαμε πριν ένα μήνα, στην Πάτρα πήραμε την απόφαση να υπογειοποιηθεί όλο το τμήμα από το Ρίο έως τον Άγιο Διονύσιο, οπότε θα βγει και αυτός ο διαγωνισμός για την υλοποίηση της σιδηροδρομικής υποδομής. Μένουν το αεροδρόμιο στο Καστέλι, έχει εγκριθεί και από τις διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και από το Ελεγκτικό Συνέδριο, οπότε θα κυρωθεί η σύμβασή του στο Κοινοβούλιο και μια σειρά από μικρότερα έργα που έχουν δρομολογηθεί και «τρέχουν» αυτή τη στιγμή οι διαγωνιστικές διαδικασίες».
Του ΚΩΝ. ΜΑΓΝΗ
Από την Εντυπη Εκδοση


Πηγή

  • Δημοσιεύτηκε:

    1 Ιανουαρίου 2019

  • Κατηγορίες:

    Αχαΐα