Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο)

Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο) Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο)

Το Αχαϊκό Ινστιτούτο εκπαίδευσης ενηλίκων, ΜΚΟ, στη Δυτική Ελλάδα συμμετέχει και υλοποιεί το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2, “Less Hate More Debate” για ενήλικες.

Οι συνεργαζόμενοι εταίροι προέρχονται από 7 χώρες. Συντονιστής του προγράμματος είναι το I.I.S. ISTITUTO D’ISTRUZIONE SUPERIORE "ENZO ANSELMO FERRARI" από την Μόνζα, Ιταλίας. Εταίροι του προγράμματος είναι το ισπανικό σχολείο ενηλίκων Centre de Formació d'Adults Barceloneta από την Βαρκελώνη της Ισπανίας, τα Ιταλικά σχολεία ενηλίκων, Cpia "F. De Andrè", Lecco από το Lecco Μιλάνου, CPIA 2 Nordest Milano από το Μιλάνο, ο Σουηδικός Οργανισμός Nordic European Mobility από την Στοκχόλμη, ο οργανισμός REPERE ASSOCIATION – BACAU BRANCH από το Βουκουρέστι, το επαγγελματικό σχολείο Kaunas Vocational School of Household Services and Business από το Kaunas, Λιθουανίας, ο Πορτογαλικός οργανισμός Previform – Laboratório, Formação, Higiene e Segurança no Trabalho, Lda από το Ponte de Lima και το Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων.

Στη σύγχρονη εποχή όπου η τεχνολογία αναπτύσσεται ραγδαία, τα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα μεταβάλλονται συνεχώς, οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι έχουν ανάγκη να αποκτήσουν περισσότερες δεξιότητες σε μια Ευρώπη του μέλλοντος. Το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2, “Less Hate More Debate” έχει ως κύριο στόχο τη δημιουργία μιας καινοτόμου ηλεκτρονικής πλατφόρμας ώστε οι εκπαιδευτικοί εκπαίδευσης ενηλίκων να εκπαιδευτούν σε αύτη. Σε συνέχεια θα εφαρμόσουν την μεθοδολογία debate (www.wedebate.org) σε συνεργασία με τους ενήλικες εκπαιδευομένους , ώστε να δημιουργηθούν συζητήσεις επιχειρηματολογίας ανάμεσα στους εταίρους του προγράμματος και να βελτιώσουν τις προσωπικές, επικοινωνιακές και κοινωνικές τους δεξιότητες.

Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο) Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο) Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο)

Ομάδα στόχος: Στο πρόγραμμα αυτό συμμετέχουν εκπαιδευτικοί εκπαίδευσης ενηλίκων, ενήλικες εκπαιδευόμενοι καθώς και φοιτητές από το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Σχεδιάζουμε να βελτιώσουμε τις βασικές δεξιότητες των ενηλίκων εκπαιδευόμενων για να αποκτήσουν προσόντα και δεξιότητες για την αγορά εργασίας, να προωθήσουμε την ένταξη των μεταναστών στην κοινωνία μας, να βελτιώσουμε την γνώση και την μάθηση της αγγλικής γλώσσας στους ενήλικες, μέσω της μεθοδολογίας debate (επιχειρηματολογίας), ζώντας όλοι μας σε μια κοινωνία με συνεργασία και αλληλοσεβασμό.

Στη δεύτερη συνάντηση έγινε πιλοτική εκπαίδευση των εκπαιδευτών ενηλίκων στην πλατφόρμα του έργου στην Μόνζα, Ιταλίας από 4 /2- 9 /2/2019. όπου οι καθηγητές του Ινστιτούτου εκπαιδεύτηκαν στην πλατφόρμα με την μεθοδολογία debate. Παρακολούθησαν μία ζωντανή επιχειρηματολογία από τους μαθητές του σχολείου IIS Mose Bianchi με θέμα την Ιστορία.

Στο επόμενο χρονικό διάστημα οι εθελοντές-φοιτητές Πανεπιστήμιου Πατρών και οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι του ινστιτούτου μας θα εκπαιδευτούν για να συμμετάσχουν σε αγώνες επιχειρηματολογίας (debate) ώστε να αρχίσουμε τους αγώνες επιχειρηματολογίας σε δύο θέματα:
1)Πρέπει τα κινητά τηλέφωνα να χρησιμοποιούνται μέσα στην τάξη ή όχι?
2) Είναι οι μετανάστες γέφυρα επικοινωνίας για την κοινωνία

Το πρόγραμμα διαρκεί 2 έτη(2018-2020) και φιλοδοξεί να συμμετάσχουν ενήλικες εκπαιδευόμενοι του ινστιτούτου μας, οι όποιοι συμμετέχουν μαθήματα ξένων γλωσσών (Αγγλικά και Ιταλικά) καθώς και εθελοντές-φοιτητές Πανεπιστήμιου Πατρών και όχι μόνο, οι όποιοι θα εκπαιδευτούν για να συμμετάσχουν σε αγώνες επιχειρηματολογίας (debate) και στην Ελλάδα και με άλλους εταίρους στην Ρουμανία τον Μάρτιο του 2020.

Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο) Αχαϊκό Ινστιτούτο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πάτρας: Στην Ιταλία για το Erasmus+ KA2! (φωτο)


Πηγή