Αγανακτησμένοι οι κάτοικοι σε Αλισσό, Λουσικά, Αχαγιά λόγω….έργων

Η έναρξη των εργασιών στην αποκαλούμενη 7η εργολαβία του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου η οποία αφορά στο κομμάτι από τον κόμβο της ΒΙΠΕ μέχρι τον κόμβο στο Γομοστό, φέρνει στο προσκήνιο «λάθη» και παραλείψεις, που θα δυσκολέψουν τη ζωή των κατοίκων της περιοχής αλλά και ταξιδιωτών.

Σύμφωνα με την υπάρχουσα μελέτη, κόμβοι θα κατασκευαστούν στην έξοδο της περιμετρικής στο Μιντιλόγλι , στη διασταύρωση της ΒΙ.ΠΕ. στην Αχαγιά (Γομοστό) κι έπειτα στη Βάρδα. Από αυτά και μόνο από αυτά τα σημεία θα μπορεί κανείς να μπει ή να βγει στον κλειστό αυτοκινητόδρομο

Ο χορός των προβλημάτων αρχίζει με τους κατοίκους της Αχαγιάς καθώς εάν θέλουν να μπουν και να ταξιδέψουν στον αυτοκινητόδρομο, η επιλογή τους θα είναι να διανύσουν αναγκαστικά διαδρομή περίπου επτά χιλιομέτρων στην παλιά εθνική οδό μέχρι να φτάσουν στον κόμβο του Γομοστού. Αυτό το γεγονός οδηγεί ουσιαστικά όσους θέλουν να ταξιδέψουν προς Πάτρα να κάνουν όλη τη διαδρομή κατ’ ευθείαν από την παλιά εθνική οδό, δηλαδή σε ένα δρόμο με ελάχιστη ασφάλεια και με δεδομένο το μποτιλιάρισμα και την απώλεια χρόνου.

Τι ισχύει για Αλισσό και Λουσικά

Σε ανάλογη θέαση βρίσκονται οι κάτοικοι του Άνω και Κάτω Αλισσού και των Λουσικών καθώς σε λειτουργία θα παραμένει μόνο η υπόγεια διάβαση του Κάτω Αλισσού που οδηγεί οι κάτοικοι του Αλισσού που θα θέλουν να κάνουν χρήση του υπεραστικού λεωφορείου ή του προαστιακού να κάνουν «ταξίδι»

Το ίδιο ισχύει για τους μαθητές που πηγαίνουν στην Αχαγιά. για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ που είναι άγνωστο αν θα συνεχιστούν ενώ σοβαρές δυσκολίες θα αντιμετωπίσει η κίνηση φορτηγών για μεταφορά αγαθών και προϊόντων αλλά και η πρόσβαση σε αγροτικές ιδιοκτησίες και εκμεταλλεύσεις εκατέρωθεν του κλειστού αυτοκινητόδρομου.

Σε αναζήτηση λύσης

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στους patrastimes.gr ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δυτικής Ελλάδας Βασίλης Αϊβαλής η εργολαβία είναι δεδομένη όπως ακριβώς δεδομένη είναι και η σχετική μελέτη. Σε ότι αφορά το ‘σενάριο» δημιουργία και άλλου κόμβου που θα οδηγεί απευθείας στην κάτω Αχαγιά , αυτό θα πρέπει να θεωρείται από εξαιρετικά δύσκολο μέχρι αδύνατο καθώς απαιτούνται νέες απαλλοτριώσεις και κονδύλια γεγονός που θα οδηγούσε ακόμα και αν βρεθούν τα κονδύλια σε ανατροπές και καθυστερήσεις

Σε ότι αφορά στη δημιουργία νέων τεχνικών προκειμένου να δημιουργηθούν οδοί πρόσβασης τόσο προς το παραλιακό μέτωπο της περιοχής , όσο και στην παλαιά εθνική οδό η υλοποίηση ενός τέτοιου σεναρίου μπορεί να γίνει εφικτή αρκεί έστω και τώρα να ενεργοποιηθούν άμεσα οι εμπλεκόμενοι.

Με πληροφορίες και απο εφημερίδα «Πρωϊνή Γνώμη»

Disclaimer:

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.


Πηγή

  • Δημοσιεύτηκε:

    7 Ιουνίου 2019

  • Κατηγορίες:

    Κοινωνία