Ξεκίνησαν οι τεχνικοί έλεγχοι στον Προαστιακό- Έτοιμος να «σφυρίξει» μέχρι την Κάτω Αχαΐα


Σε επισημάνσεις και παρατηρήσεις αναφορικά με την εξέλιξη των έργων για την επέκταση του Προαστιακού, προβαίνει ο διαχειριστής της ομάδας του FB, «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών», Βασίλειος Γκλαβάς, Μηχανικός Τ.Ε. Η/Υ.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει «τοποθετήθηκαν από τον εργολάβο τα Αυτόματα Συστήματα Ισόπεδης Διάβασης (ΑΣΙΔ) στις δύο τελευταίες διαβάσεις στην περιοχή του Αλισσού, ενώ αυτό λίγο πριν από το σταθμό της Κ. Αχαΐας αντικαταστάθηκε αντί να συντηρηθεί και η σύνδεση των εξωτερικών μηχανισμών με το κεντρικό εξοπλισμό των ΑΣΙΔ έχει σχεδόν στο σύνολο ολοκληρωθεί, παρότι απομένουν κάποιες δευτερεύουσες εργασίες οι οποίες έχουν ολοκληρωθεί έως και τα Βραχνέικα».

Η εκτίμηση του είναι ότι την επόμενη εβδομάδα όλα θα είναι έτοιμα, καθώς «η ανάδοχος εταιρεία από την Κροατία έχει στείλει τους μηχανικούς της για τους τελικούς ελέγχους».

Κατά τον κ. Γκλαβά βρισκόμαστε στην τελική ευθεία της παράδοσης της επέκτασης, ενώ από την αυτοψία που έγινε παρατηρήθηκε ότι « κατά την εγκατάσταση των ΑΣΙΔ και ενώ ο εργολάβος είχε φτάσει στην περιοχή Τσαούση έμειναν κάποιες διαβάσεις στην περιοχή της Παραλίας Πατρών χωρίς μπάρες».

Σε άλλο σημείο της τοποθέτησης του, αναφέρει: «Ο χρόνος κυλούσε και η εργολαβία συνεχιζόταν με πολύ γρήγορους ρυθμούς χωρίς να γίνεται κάποια εργασία σε αυτές τις συγκεκριμένες διαβάσεις. Ανατρέξαμε στην προκήρυξη η οποία περιέγραφε επ’ ακριβώς τις χιλιομετρικές θέσεις των ΑΣΙΔ τις οποίες ταυτοποίησαμε από το google earth ενώ είδαμε και βίντεο από την καμπίνα του οδηγού όλης της διαδρομής και διαπιστώσαμε ότι οι διαβάσεις είναι 37.

Η προκήρυξη έκανε λόγο για 32 διαβάσεις και δικαίως σε αυτές τις 5 διαβάσεις δεν εγκαταστάθηκαν ΑΣΙΔ. Οι πέντε αυτές διαβάσεις είναι οι εξής:

  1. Ειδομενέως & Σουνίου-Βιολογικός Καθαρισμός.
  2. Γρηγόρη Μπεκίρη & Σουνίου-Παραλία Πατρών.
  3. Σπύρου Τζιλιανού & Σουνίου-Παραλία Πατρών.
  4. Κολοκοτρώνη & Σουνίου-Παραλία Πατρών.
  5. Διάκου & Σουνίου-Παραλία Πατρών.

Δεν θα πούμε κάτι παραπάνω επ’ αυτού αλλά θα πρέπει να δοθούν εξηγήσεις από την Περιφέρεια ο οποίος είναι ο χρηματοδότης του έργου και από τον ΟΣΕ που είναι ο φορέας υλοποίησης. Αυτοί λοιπόν που βιάζονταν να κυκλοφορήσουν τραίνα καλό θα ήταν να το ξανασκεφτούν διότι η γραμμή ήταν υπό αναστολή κυκλοφορίας εδώ και 8 χρόνια και δεν είναι δυνατόν να αφήσουν αφύλαχτες διαβάσεις με ότι αυτό συνεπάγεται. Ο ΟΣΕ έχει μπει ήδη στη διαδικασία να προχωρήσει σε επέκταση της σύμβασης και να λύσει οριστικά αυτό το θέμα».


Πηγή