ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΠΑΤΡΑΣ: «Εχουμε καταθέσει προτάσεις στον Δήμο για το κυκλοφοριακό»

Το κυκλοφοριακό πρόβλημα που ταλανίζει την Πάτρα έχει επανέλθει στο προσκήνιο, με προτάσεις να διατυπώνονται από φορείς της περιοχής, μετά και από τη συνάντηση που έγινε πρόσφατα στο Δημαρχείο, με την τοπική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. να διατυπώνει σχετικές προτάσεις προς τον Κώστα Πελετίδη.

Φορείς της περιοχής, έχουν διατυπώσει τις απόψεις τους για το μείζον θέμα, που ασφαλώς πρέπει να προσεγγιστεί με διαφορετικό τρόπο, εφόσον τεθούν σε ισχύ οι παρεμβάσεις της δημοτικής αρχής, για αντιδρόμηση σε Κορίνθου και Κανακάρη, πεζοδρόμηση της Μαιζώνος κ.α.

Από τις αρχές του 2016, το Αστικό ΚΤΕΛ έχει εκπονήσει κυκλοφοριακή μελέτη που αναφέρει-μεταξύ άλλων- ότι οι χρήστες της μαζικής συγκοινωνίας δεν θα μπορούν να εξυπηρετηθούν εάν τα λεωφορεία θα περνούν από την Κανακάρη, με τοςυ σχεδιασμούς της δημοτικής αρχής.

Η διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ πιστεύει ότι τα δορυφορικά δρομολόγια πρέπει να εξακολουθήσουν να κινούνται εντός του ιστορικού κέντρου και όχι να μεταφερθούν τα σημεία εξυπηρέτησης των πολιτών στην Κανακάρη.

Από το Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας, επισημάνθηκε ότι υπάρχουν προτάσεις που έχουν κατατεθεί στη δημοτική αρχή και προέκυψαν μετά από μελέτη που έχει εκπονηθεί από το 2016.

Επειδή κατά καιρούς οι τοπικές αστικές συγκοινωνίες δέχονται επικρίσεις για τον τρόπο λειτουργίας τους (δρομολόγια, αφετηρίες κ.α.) στελέχη της διοίκησης τόνισαν ότι τα προβλήματα που δημιουργούνται (σε ορισμένα χρονικά διαστήματα της ημέρας) και όντως προκαλούν προβλήματα στην κυκλοφορία, μπορούν να λυθούν σε χρόνο-ρεκόρ.

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά πολλά λεωφορεία, καθημερινά, αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα για την ομαλή κίνηση τους, με συνέπεια να καθυστερούν τα δρομολόγια, κυρίως λόγω των διπλοσταθμεύσεων που παρατηρούνται σε διάφορα κεντρικά σημεία της πόλης (Αγίου Ανδρέου, Μαιζώνος, Κορίνθου, Γούναρη), αλλά και περιφερειακά όπως η Ακρωτηρίου, η Ευβοίας κ.α.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.

Σύμφωνα με το Αστικό ΚΤΕΛ, οι παρεμβάσεις της ΕΛ.ΑΣ. πρέπει να είναι αποφασιστικές για να κατανοηθεί, επιτέλους, από τους πολίτες, ότι πρέπει να τηρούν τη νομοθεσία.

Σε μεταγενέστερο στάδιο, πάντως, υπάρχουν συγκεκριμένες και συγκροτημένες προτάσεις, κυρίως για τα δρομολόγια των λεωφορείων, στο πλαίσιο εξισορρόπησης της κυκλοφοριακής χωρητικότητας στις δύο κατευθύνσεις (Κανακάρη και Κορίνθου).


Πηγή