Ανδρέας Καροτσιέρης: «11 χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε αρμοδίους και αναρμοδίους για το προφανές!» (Ηχητικό)

Συνέντευξη στον Inkefalonia 103,9 για τα υδατοδρόμια στα Ιόνια Νησιά!

Στην εκπομπή του Inkefalonia 103,9 «Μέρα Μεσημέρι» , με τον Γιώργο Χαλαβαζή και την Ελευθερία Κουλουριώτου, μίλησε ο ιδιοκτήτης της K2 SmartJets, με θυγατρική την Airwaves, με συμμετοχή και στην εταιρία «Ελληνικά Υδατοδρόμια ΑΕ» κ. Ανδρέας Καροτσιέρης.

Ο κ. Καροτσιέρης, αναφέρθηκε αναλυτικά στην προσπάθεια για την δημιουργία υδατοδρομίων, η οποία ωστόσο όλα αυτά τα χρόνια έβρισκε εμπόδια και «σκόνταφτε»!

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε: « 11 χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε αρμοδίους και αναρμοδίους για το προφανές. Να συνδέσουμε γόνιμες και άγονες γραμμές με την κεντρική και Στερεά Ελλάδα. Αυτό δεν γίνεται κατανοητό επί 11 χρόνια. Όμως έχουμε πλέον σοβαρές ελπίδες, ότι με αυτή την Κυβέρνηση και με αυτή την τοπική αυτοδιοίκηση να καταφέρουμε να το κάνουμε πραγματικότητα. Μας έχει ανατεθεί από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, η αδειοδότητη τεσσάρων υδατοδρομίων. Αυτή την στιγμή εκτός από τα υδατοδρόμια της Κέρκυρας και των Παξών που έχουν ήδη άδεια, είναι να αδειοδοτηθούν τα υδατοδρόμια σε Κεφαλονιά, Λευκάδα, Μεγανήσι και Ιθάκη. Εμείς από την πλευρά των Ελληνικών Υδατοδρομιίων που είναι ο ανάδοχος στην αδειοδότηση των υδατοδρομίων, είμαστε απολύτως έτοιμοι ολοκληρωμένους φακέλους και έρευνες τοπικού χαρακτήρα που έχουν να κάνουν με την οριοθέτηση των υδατοδρομίων».

«Το πιο σημαντικό σε όλα αυτά είναι πως δεν υπάρχει ουσιαστική βούληση. Όμως αυτό φαίνεται να αλλάζει και αποτελεί και στοίχημα της Κυβέρνησης Μητσοτάκη, καθώς όπως τόνισε και ο Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, αν η κυβένρηση δεν καταφέρει να το υλοποιήσει θα θεωρηθεί ως μία αποτυχία» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Καροτσιέρης είπε και άλλα ενδιαφέροντα. Όπως ότι το κόστος κατασκευής ενός υδατοδρομίου είναι μόλις 250.000 ευρώ. Ένα ποσό που είναι σχετικά εύκολο να καλυφθεί. Οπότε μπορούν να βρεθούν τα χρήματα (γύρω στα 8 εκατομμύρια Ευρώ) για τα 30 συνολικά υδατοδρόμια που θα δημιουργηθούν στην Ελλάδα. Όσον αφορά το κατασκευαστικό κομμάτι τόνισε πως είναι μια διαδικασία που δεν ξεπερνάει τους δύο μήνες για κάθε υδατοδρόμιο.

Andreas Karotsieris

O κ. Ανδρέας Καροτσιέρης

Οσον αφορά τον χρονικό ορίζοντα από την στιγμή που θα ανάψει το «πράσινο φως» το προσδιόρισε ως εξής: «Έχει ακουστεί τόση μπουρδολογία όλα αυτά τα χρόνια που είναι πραγματικά απίστευτη. Όσον αφορά το κατασκευαστικό κομμάτι είναι μια διαδικασία που δεν ξεπερνάει τους δύο μήνες για κάθε υδατοδρόμιο. Αφού ολοκληρωθούν τα υδατοδρόμια, γιατί δυστυχώς δεν μπορούν να ολοκληρωθούν ταυτόχρονα. Αφού ολοκληρωθούν τα υδατοδρόμια, που μπορεί να συμβεί μέχρι τον Μάρτιο του 2020, στην συνέχεια θα απαιτηθεί ένα επτάμηνο οκτάμηνο για να μπορέσουν να πετάξουν τα υδροπλάνα. Όποιος σας πει ότι μόλις γίνουν τα υδατοδρόμια θα ξεκινήσουν και οι πτήσεις θα σας λέει ψέματα. Άρα υπό τις καλύτερες προϋποθέσεις είναι δοκιμαστικές πτήσεις το 2020 και έναρξη πτήσεων το 2021».

«Συμπαίκτης» η Aegean

Ο κ. Καροτσιέρης τόνισε επίσης κάτι πολύ σημαντικό ότι η εταιρία “Αegean” έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον ώστε να είναι «συμπαίκτης» σε αυτή την προσπάθεια. Παράλληλα, επεσήμανε πως τα υδροπλάνα θα είναι 19 θέσεων, και η μέγιστη χρονική διάρκεια πτήσης που θα μπορούν να εκτελέσουν θα είναι τα 45 λεπτά.

Σίγουρα τα οφέλη για την τοπική κοινωνία και τα νησιά μας, θα είναι πολλαπλά. Η Κέρκυρα, για παράδειγμα, θα έρθει … πιο κοντά και δεν θα είναι τίποτα για τους κατοίκους των δύο νησιών να βρεθούν από το ένα στο άλλο με ο,τι αυτό συνεπάγεται και στο επενδυτικό κομμάτι, πέρα από το τουριστικό!

Ακούστε παρακάτω ολόκληρη την ενδιαφέρουσα συνέντευξη του κ. Καροτσιέρη


Πηγή