ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΙΝΙ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ: Μόνο πρόβλημα… τα Ταμπάχανα

Έχουν περάσει γύρω στους 13 μήνες από τη στιγμή που τον Σεπτέμβριο του 2018 η Μίνι Περιμετρική μπήκε στην ζωή μας.

Σύμφωνα με τις προσδοκίες που υπήρχαν για αυτό το έργο που ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε σε κυκλοφορία μετά από αρκετά χρόνια, θα έδινε μία μεγάλη ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας και θα βοηθούσε στο να αποσυμφορηθεί το κέντρο από τα δεκάδες οχήματα που διέρχονται καθημερινά σε αυτό.

Το ερώτημα είναι αν οι προσδοκίες που υπήρχαν για το έργο ευοδώθηκαν και αν ο ερχομός του στην καθημερινότητα της Πάτρας είχε κάποια θετικά αποτελέσματα. Ρωτήσαμε για το θέμα αυτό ένα εκπρόσωπο επαγγελματιών που γνωρίζει καλά το ζήτημα λόγω του επαγγέλματός του, αφού όλη μέρα είναι στους δρόμους, πάνω στο τιμόνι.

«Είναι ένα έργο που έχει φέρει μία ανάσα στο κυκλοφοριακό της Πάτρας, όμως, θα μπορούσε να είχε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα αν επιδιορθώνονταν κάποιες ατέλειες του και αν άλλαζε επιπλέον και η νοοτροπία που έχουμε» τονίζει ο πρόεδρος του σωματείου οδηγών ταξί, Παναγιώτης Σκέντζος. Το μεγάλο πρόβλημα με την Μίνι Περιμετρική έχει να κάνει με την είσοδο στα Ταμπάχανα.

«Εκεί όπως έχουμε επισημάνει από την αρχή που το έργο αυτό παραδόθηκε σε κυκλοφορία θα έπρεπε να φτιαχτεί ένας κόμβος που θα βοηθούσε και θα διευκόλυνε τους οδηγούς. Το έχουμε επισημάνει, αλλά δεν έχει γίνει κάτι μέχρι στιγμής. Αποτέλεσμα αυτού είναι να σχηματίζονται καθημερινά ουρές και να ταλαιπωρούνται οι οδηγοί».

Σύμφωνα με τον κ. Σκέντζο αν διορθωνόταν το θέμα αυτό οι οδηγοί που θα χρησιμοποιούσαν την Μίνι Περιμετρική θα ήταν περισσότεροι. «Είναι ένα έργο που πραγματικά διευκολύνει αφού μέσα σε τέσσερα πέντε λεπτά εφόσον περάσεις την «ουρά» στα Ταμπάχανα, πας στον προορισμό σου. Όμως υπάρχουν αρκετοί οδηγοί που επειδή γνωρίζουν τις δυσκολίες και την καθυστέρηση που θα συναντήσουν ακριβώς σε αυτό το σημείο, αποφεύγουν την Μίνι Περιμετρική».


Πηγή