Καλά τα τουριστικά νέα για Κέρκυρα από την W.T.M. 2019

74328321_2580217565388599_6089533919374344192_n-e1573063738930.jpg

Τα πρώτα μηνύματα από το Λονδίνο & την World Travel Market είναι θετικά για την Ελλάδα & την Κέρκυρα.

Σύμφωνα με τον Υπουργό Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος βρίσκεται στην Βρετανική πρωτεύουσα για την WTM: «Η βρετανική αγορά πάει πολύ καλά. Ήδη όπως φαίνεται από τα νούμερα θα είναι μάλλον η πρώτη τουριστική αγορά για τη χώρα μας».

Τα καλά νέα επιβεβαιώνονται και από το ρεπορτάζ της έγκυρης περί τουριστικών & οικονομικών θεμάτων ιστοσελίδας «money-tourism.gr», που αναφέρει ότι: «Το ενδιαφέρον για τους ελληνικούς προορισμούς, όπως εκφράζεται μέσω των προκρατήσεων, δίνει ένα ισχυρό προβάδισμα στη Ζάκυνθο, που ξεπερνά το 20%, με Κρήτη, Ρόδο και Κω να ακολουθούν, κοντά στο 20% και την Κέρκυρα να βρίσκεται επίσης σε υψηλό διψήφιο ποσοστό».

Θετική έκπληξη για την Ελλάδα

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του money-tourism.gr: «Η ελληνική αποστολή πήγε στο Λονδίνο «κουμπωμένη», καθώς μια σειρά παραγόντων, προεξοφλούσαν αρνητικές εξελίξεις. Brexit, πορεία στερλίνας και πορεία της Οικονομίας, δημιουργούν σκεπτικισμό για την πορεία του εξερχόμενου, από το Ηνωμένο Βασίλειο, τουρισμού γενικά, αλλά και για την Ελλάδα, ειδικά. Ωστόσο, όπως επισημαίνει στο money-tourism.gr, έμπειρος τουριστικός παράγοντας, «ήταν μια πολύ θετική έκπληξη για εμάς, η πορεία των προκρατήσεων για Ελλάδα» Βιώνουμε έντονο ενδιαφέρον από τους επαγγελματίες και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στα ίδια με πέρυσι υψηλά επίπεδα». Πιο αναλυτικά και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η συνολική αγορά για Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, από Αγγλία, είναι σταθερή στα υψηλά περυσινά επίπεδα και δεν δείχνει να την αγγίζουν οι αρνητικοί οικονομικοί και άλλοι παράγοντες. Υπενθυμίζεται ότι στο 9μηνο 2019, η πορεία του Τουρισμού από Αγγλία προς Ελλάδα, συνετέλεσε καθοριστικά στην έντονα θετική εξέλιξη που αποτυπώθηκε στα στοιχεία, τόσο από πλευράς αφίξεων, όσο και από πλευράς εισπράξεων. Το money-tourism.gr, μίλησε με κορυφαίους tour operators, που δραστηριοποιούνται στην αγγλική αγορά, οι οποίοι καταγράφουν υψηλά διψήφια ποσοστά αύξησης, σαν αποτέλεσμα της χρεωκοπίας της Thomas Cook, η οποία έχει αφήσει ένα σημαντικό κενό στην αγορά».

Κοιτάζουμε το 2020 με αισιοδοξία
Την ισχυρή παρουσία της Ελλάδας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου (World Travel Market), με μια από τις πιο μεγάλες συμμετοχές της χώρας μας στην έκθεση αυτή, και τα πρώτα μηνύματα «συγκρατημένης αισιοδοξίας» στον ελληνικό τουρισμό για το 2020, επεσήμανε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος επισκέφτηκε τα περίπτερα των Ελλήνων εκθετών και είχε επαφές με στελέχη της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Μιλώντας σε συνέντευξη για την ελληνική συμμετοχή στην WTM του Λονδίνου, σε Έλληνες και ξένους ανταποκριτές, αναφέρθηκε στο 10ετες στρατηγικό πλάνο του υπουργείου για τον τουρισμό, που στηριζεται σε τρεις βασικούς άξονες: την ποιότητα, τη βιωσιμότητα και την αυθεντικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Thomas Cook

Αναφερόμενος στο κλείσιμο του βρετανικού τουριστικού ομίλου Thomas Cook, υποστήριξε ότι «Ήδη η ζήτηση και από αεροπορικές εταιρίες για να αντικαταστήσουν τις χαμένες θέσεις, αλλά και από τους τουριστικούς πράκτορες ώστε να κάνουν συμφωνίες με τα ξενοδοχεία που είχαν συμφωνίες με την Thomas Cook και τις έχασαν, είναι πολύ αυξημένη και ισχυρή. Εμείς από την πλευρά μας θα ξεκινήσουμε τη διαφημιστική καμπάνια από πολύ νωρίς, από το πρώτο τρίμηνο και ιδανικά από τον Ιανουάριο του 2020 και με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσουμε και θα στηρίξουμε τους Έλληνες επαγγελματίες του τουρισμού» είπε.

Θέλουμε τουρίστες με υψηλότερα εισοδήματα

Ο υπουργός τουρισμού πρόσθεσε ότι παρά τους φόβους για το Brexit, αλλά και την ελληνική οικονομική κρίση, η βρετανική αγορά εξακολουθεί να πηγαίνει καλά, σημειώνοντας αύξηση, όλα αυτά τα χρόνια, και όπως φαίνεται μάλλον θα είναι η πρώτη τουριστική αγορά για την Ελλάδα.

«Η βρετανική αγορά πάει πολύ καλά. Ήδη όπως φαίνεται από τα νούμερα θα είναι μάλλον η πρώτη τουριστική αγορά για τη χώρα μας. Εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με μονοψήφια αύξηση στον αριθμό των τουριστών, αλλά διψήφια αύξηση στο τουριστικό εισόδημα. Γιατί θέλουμε να φύγουμε από τα νούμερα και να βελτιώσουμε την ποιότητα προϊόντος, να εστιάσουμε σε τουρίστες με υψηλότερα εισοδήματα».

Α. Γκερέκου: τουρισμός εμπειρίας τοπικής ταυτότητας

Η πρόεδρος του ΕΟΤ, ‘Αντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι η Ελλάδα θέλει να συνεργαστεί – πέρα από τους μεγάλους ομίλους – και με μικρότερες εξειδικευμένες εταιρίες για τον θεματικό τουρισμό. Σε ότι αφορά την προβολή της χώρας μας, στόχος είναι η προώθηση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, στην ανάδειξη περιοχών, που σήμερα είναι λιγότερο γνωστές, ώστε να υπάρξει η δυνατότητα τουριστικών προϊόντων που δεν εντάσσονται στην αυστηρή τουριστική περίοδο. «Ο τουρισμός εμπειρίας μέσα από την τοπική ταυτότητα, είναι ένας τέτοιος στόχος. Οι νέοι άνθρωποι ζητούν να ζήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από την εμπλοκή τους σε τοπικά ήθη και έθιμα, στον τρόπο ζωής των τοπικών κοινωνιών και σε εργαστήρια παραγωγής. Υπάρχουν τέτοιες προτάσεις» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο ΕΟΤ, είπε, δημιουργεί μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για τα μικρά ελληνικά νησιά, με πληροφορίες που ενδιαφέρουν. Σχετικά με το πακέτο προβολής της Ελλάδας είπε ότι θα είναι έτοιμο στα τέλη Ιανουαρίου στοχεύοντας σε ανοίγματα όπως η Μέση Ανατολή, η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, αλλά και οι κλασικές αγορές.

Η ελληνική συμμετοχή στην WTM Λονδίνου

Μια από τις μεγαλύτερες, τόσο σε εκθέτες όσο και σε μέγεθος περιπτέρου, κρίνεται η φετινή συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου, όπου παρουσιάζουν τα τουριστικά τους προϊόντα 109 φορείς από τις περιφέρειες της χώρας και φιλοξενούνται 86 συνεκθέτες του ΕΟΤ, που έχει αναλάβει τη διοργάνωση της προβολής. Το ελληνικό περίπτερο καλύπτει έναν από τους μεγαλύτερους χώρους εντός της έκθεσης, στον οποίο φιλοξενούνται συνολικά 23 τραπεζάκια. Υπενθυμίζουμε ότι στο περίπτερο του ΕΟΤ φιλοξενείται η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, ενώ οι Δήμοι της Κέρκυρας σε συνεργασία με το Επιμελητήριο έχουν αυτόνομο περίπτερο.

Η Περιφερειάρχης Ρόδη Κράτσα αναφέρθηκε στην παρουσία της ΠΙΝ, στις επαφές με παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας προβάλλοντας τα Ιόνια ως τόπο προορισμού. Επίσης επισήμανε την προσπάθεια διασποράς της προβολής σε όσο το δυνατόν περισσότερα ταξιδιωτικά γραφεία. Όπως είπε η ίδια, ο ρόλος της περιφέρειας είναι υποστηρικτικός των Ιονίων τουριστικών επιχειρήσεων στην προσπάθεια, που καταβάλλουν για την προσέλκυση τουριστών, επιβεβαιώνοντας προς κάθε κατεύθυνση ότι η ΠΙΝ θα φροντίσει για την βελτίωση των υποδομών στα νησιά μας, ώστε να γίνουν ακόμα πιο φιλικά προς τους επισκέπτες τους. Από την πλευρά τους η Δήμαρχος Κέρκυρας Μερόπη Υδραίου και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Παναγιώτης Βαρούχας συμμετείχαν σε προγραμματισμένα BtB ραντεβού, τα κυριότερα των οποίων με την Jet2 και με την TUI.

The post Καλά τα τουριστικά νέα για Κέρκυρα από την W.T.M. 2019 appeared first on Κέρκυρα Σήμερα.