Ανυπότακτη Πολιτεία: “Πατρών – Πύργου: Αγώνας και όχι τουφεκιές στον αέρα”

Η Ανυπότακτη Πολιτεία, θα συμμετέχει στην κινητοποίηση αποκλεισμού του Δρόμου της Πατρών Πύργου την Τρίτη στις 11 00 στην Διασταύρωση προς Βιομηχανική Περιοχή. Η κινητοποίηση είναι στο πνεύμα της τελευταίας απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα.

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Επισημαίνουμε την τεράστια καθυστέρηση που επέδειξαν τα Δημοτικά Συμβούλια και των δύο Δήμων Πατρέων και Δυτικής Αχαΐας από το 2014 ακόμα. Καθυστέρηση στον προσανατολισμό σε αποφασιστικές κινητοποιήσεις και στην επιβολή της ορθής λύσης για την Νότια Χάραξη του Δρόμου στο τμήμα Μιντυλόγλι Κάτω Αχαΐα.

Οι Κυβερνήσεις της περιόδου, έχουν την κύρια ευθύνη συμμόρφωσης τους με τις εντολές των παραχωρησιούχων και την είσπραξη διοδίων στην περιοχή των Καμινίων, δημιουργώντας ανυπέρβλητα εμπόδια στην επικοινωνία της Πάτρας με την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Αχαΐας.

Στον βωμό των συμφερόντων του παραχωρησιούχου, θυσιάζεται η τεχνική ορθότητα, η κοινή λογική και η ανάγκη της προστασίας από την καταστροφή της Νότιας περιαστικής ζώνης της Πάτρας.

Δεν δηλώνουμε, οι κατόπιν εορτής προφήτες! Ισχυριζόμαστε όλα τα παραπάνω εδώ και 20 σχεδόν χρόνια. Επαναφέραμε πολύ σθεναρά το αίτημα όταν αποδεσμεύτηκε το τμήμα Πάτρα- Πύργος -Τσακώνα από την Ολυμπία Οδό το 2013. Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αρνήθηκαν να ικανοποιήσουν το αίτημα της Νότιας Χάραξης, αν και στα λόγια έδειξαν να το κατανοούν. Έκτοτε, σίγησαν οι όποιες φωνές, στελεχών, Βουλευτών ή Δημοτικών Παραγόντων, υπακούοντας στον αδήριτο κανόνα της κομματικής ευθυγράμμισης. Τάχα μου για να μην μπουν εμπόδια στην γρήγορη κατασκευή του Έργου.

Η Αλήθεια με γεγονότα:

Ο Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος- Πάτρα- Πύργος Τσακώνα έπρεπε να αποπερατωθεί το 2012. Το 2013 αποκόπηκε το Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα από την Κυβέρνηση Σαμαρά της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Χωρίς να αφαιρεθεί το τίμημα της από την Ολυμπία Οδό. Το 2014 άρχισε να συζητιέται η αυτοτελής κατασκευή του τμήματος Πάτρα-Πύργος. Η Τσακώνα ξεχάστηκε!

Το 2015 ο κύριος Σπίρτζης, επανέφερε το θέμα λέγοντας ότι δεν βρήκε τίποτα από τους προηγούμενους. Ούτε πιστώσεις ούτε ένταξη σε χρηματοδοτικά προγράμματα. Μπορεί και να ήταν αλήθεια. Ωστόσο η προμελέτη της Νότιας Χάραξης που μας υποσχέθηκε το 2015, και θα την παρέδιδε σε 2-3 μήνες, δεν έγινε ποτέ! Προχώρησε στις γνωστές 8 δημοπρατήσεις, υπογράφτηκαν οι συμβάσεις των 6 από αυτές. Καθυστέρησε αδικαιολόγητα να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία του ημέτερου κυρίου Καλογρίτσα.

Ιούλιος του 2019 μέχρι σήμερα Ιανουάριο του 2020. Ο σημερινός Υπουργός, ο βαρύγδουπος κύριος Καραμανλής, λέει ότι δεν βρήκε τίποτα από τους προηγούμενους και ότι, αν δεν κάνει την συμφωνία με την Ολυμπία Οδό, το έργο κινδυνεύει να μην γίνει ποτέ!! Μέγα ψεύδος! «Εκεί που μας χρωστάγανε, μας πήραν και το βόδι»!

Σήμερα, τέλος του Ιανουαρίου του 2020, ο δρόμος δεν έχει αρχίσει! Και οι εγκατεστημένοι ανάδοχοι, έχουν εντολή να διακόψουν. Μέχρι να βρει λύση ο κ. Καραμανλής. Μέχρι να ισορροπήσει το νέο deal!!

Ας το εξετάσουμε, όπως παρουσιάζεται από τα δημοσιεύματα:

Θα κοστίσει 70 εκατομμύρια παραπάνω. Και μερικές δεκάδες ακόμα για αποζημιώσεις των σημερινών αναδόχων! Και να εύχεται ο κ. Υπουργός, ότι δεν θα υπάρξει δικαστική εμπλοκή. Γιατί τότε θα μιλάμε μέχρι την επόμενη δεκαετία.

Εν τω μεταξύ, κόσμος συνεχίζει να σκοτώνεται σε όλο το μήκος του δρόμου. Ο πλέον ματωβαμένος δρόμος των Βαλκανίων με εκατοντάδες νεκρούς και χιλιάδες τραυματίες, μόνο τα τελευταία δέκα χρόνια.

Τι ζητάμε λοιπόν σήμερα;

Να γίνει ο σύγχρονος Αυτοκινητόδρομος μέχρι την Τσακώνα. Να γίνει Νότια χάραξη 13 χιλιομέτρων από Μιντυλόγλι μέχρι κάτω Αχαΐα. Όλα αυτά να γίνουν τώρα! Αυτό πρέπει να ζητήσουν οι Δήμαρχοι Αχαΐας και Ηλείας, αυτό πρέπει να ζητήσει η Περιφέρεια, οι Βουλευτές, οι δημοσιογράφοι και οι «ειδικοί» κατά περίπτωση αναλυτές.

Και να είμαστε όλοι την Τρίτη στις 11 στον αποκλεισμό του δρόμου. Παρά την προχειρότητα στην οργάνωση του!.


Πηγή