ΑΝΤΩΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Διαφάνεια και Νομιμότητα στο λιμάνι

Σε ανοιχτό χώρο στο λιμάνι Κατακόλου παραχώρησε συνέντευξη τύπου ο Δήμαρχος Πύργου και πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος.

Αφού ζήτησε να υπάρχουν αποστάσεις μεταξύ των παρευρισκομένων ξεκίνησε με βασικό σύνθημα "Διαφάνεια και Νομιμότητα στο λιμάνι". Το λιμάνι είχε κακή φήμη παροχής υπηρεσιων σε όλους τους Tour Operation

Νύχτα έφυγε το παράνομο καρνάγιο

Με εντολή του Λιμενάρχη και κατόπιν δικών μας ερωτημάτων, σταμάτησε το καρνάγιο που έφυγε νύχτα γιατί δεν είχε άδεια, δεν πλήρωνε τα παράβολα, που δεν είχε αδειοδοτηθεί τρία ολόκληρα χρόνια.

Με μηχανήματα χωρίς πινακίδες και χωρίς καμία επέμβαση του Λιμεναρχείου δούλευε κυρίως Σάββατα και Κυριακές χωρίς παράβολα.

Το 2014 προεκλογικά είχε πάρει προσωρινή άδεια για τρία χρόνια λειτουργίας και μετά δούλευε παράνομα.

Εμείς καθαρίσαμε τον χώρο του πρώην καρνάγιου.

Απορριμματοφόρο στο Κατάκολο

Ο Δήμος Πύργου θα παραχωρήσει στο ΔΛΤ ένα απορριμματοφόρο για τις ανάγκες του λιμανιού και της Κοινότητας.

Δωρεά Μαριάννας Λάτση – Σταθερά γιατρός στο λιμάνι

Μας εδόθη δωρεά από την Ναριάννα Λάτση 6.000 ευρώ για το ιατρείο.

Ζήτησα από την 6η ΥΠΕ να έχουμε μόνιμο γιατρό στο ιατρείο Κατακόλου.

Απόφαση για Επίτιμο Πρόεδρο του ΔΛΤ

Για την απόφαση του Επιτίμου Προέδρου του ΔΛΤ είπε ότι αποφάσησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου με ψήφους 6 – 1. Ψήφισαν οι 5 της παράταξης Τάκη Αντωνακόπουλου και μία της Αντιπολίτευσης στον Δήμο Πύργου που ήταν ο Δημ. Λιατσής της παράταξης Νικολούτσου. Αρνητική ήταν η ψήφος του Λιμενάρχη.

Επιχορήγηση στην Κοινότητα Κατακόλου

Από τα έσοδα του ΔΛΤ ποσό 50.000 ευρώ θα δίνεται στην Κοινότητα Κατακόλου για έργα.

Το Λιμεναρχείο στο πρώην ΑΕΝΑΟΝ

Το Λιμεναρχείο μεταφέρεται στο κτίριο του πρώην ΑΕΝΑΟΝ

Τα "παπαγαλάκια"

Να τα πείτε όπως τα λέω και όχι όπως θέλετε. Γιατί υπάρχουν "παπαγαλάκια" πίσω…

Αναπάντητα ερωτήματα

Για όλα μίλησε ο Δήμαρχος αλλά δεν απάντησε:

1. Στο ερώτημα όμως που έχουμε βάλει κατ' επανάληψη και είναι: Διαθέτει το ΔΛΤ το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό (αιρετούς και υπαλλήλους) να εκτελέσει το όραμα της αναβάθμισης; Γιατί αν αυτό το ανθρώπινο δυναμικό, δεν μπορεί να εφαρμόσει τα ελάχιστα (ΚΤΕΟ αυτοκινήτου) που τα κάνει και ο πιό αγράμματος, πως θα εκτελέσουν τα μεγάλα και δύσκολα;

2. Με δεδομένη την μεγάλη μείωση (αν όχι την μηδένιση) της κρουαζιέρας το 2020 και πιθανή μείωση το 2021 και συνεπώς ελαχιστοποίηση αν όχι μηδενισμός των εσόδων κρουαζιέρας, έχει υπάρξει προγραμματισμός με οικονομικά σενάρια για την οικονομική πορεία του Λιμενικού Ταμείου;

Disclaimer:

Οι απόψεις του ιστολογίου δεν συμπίπτουν απαραίτητα με το περιεχόμενο του άρθρου.


Πηγή

  • Δημοσιεύτηκε:

    9 Απριλίου 2020

  • Κατηγορίες:

    Κοινωνία