Πάτρα: Ξεκίνησε να λειτουργεί το γραφείο ΑμεΑ του ΚΟΔΗΠ

Στην ίδρυση γραφείου εξυπηρέτησης ΑμεΑ προχώρησε ο Κοινωνικός Οργανισμός του Δήμου Πατρέων.

Πρόκειται για μια καινοτόμο δράση, η οποία θα δώσει νέες διεξόδους σε μια σημαντική μερίδα συμπολιτών μας λειτουργώντας ως κέντρο πληροφόρησης και παραπομπής σε αρμόδια όργανα, φορείς και υπηρεσίες.

Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών τίθεται σε λειτουργία, το επόμενο διάστημα, μια πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα καταγραφής ΑμεΑ μέσω συλλόγων, κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου αλλά και με δυνατότητα αυτό- εγγραφής (SAFEAMEA) με σκοπό να ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Με νέα ανακοίνωση θα διευκρινίζονται οι διαδικασίες καταχώρησης-καταγραφής.

Επιπροσθέτως θα ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία(ΑμεΑ), όπου θα παρέχεται δωρεάν μετακίνηση με ειδικό όχημα, σε όσους δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τα συμβατικά οχήματα των αστικών συγκοινωνιών και θα αφορά μετακινήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος. Η δράση αυτή βρίσκεται σε επίπεδο προγραμματισμού, ανάδειξης, διερεύνησης των αναγκών.

Το Γραφείο Εξυπηρέτησης Ατόμων με Αναπηρία αρχίζει την λειτουργία του την ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ στην «Αγορά Αργύρη». Οι δημότες που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν μπορούν να απευθύνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]και στο τηλέφωνο 2610433210 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

Πάτρα: Ξεκίνησε να λειτουργεί το γραφείο ΑμεΑ του ΚΟΔΗΠ


Πηγή