Τμήμα Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ Ζακύνθου |Για τα σχολεία: Self-test ή μήπως δήθεν test ;

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αυτο-έλεγχος λοιπόν για τα σχολεία. Με όση αξιοπιστία μπορεί να έχει αυτό. Δεν είναι μόνο η μειωμένη αξιοπιστία των ίδιων των self-test (όπως λένε οι ειδικοί). Είναι κυρίως το ότι η όλη διαδικασία γίνεται μέσα στα σπίτια , μακριά από οποιονδήποτε έλεγχο από τους υπεύθυνους για την Δημόσια Υγεία. Και αμέσως μετά, μια Υπεύθυνη Δήλωση θα υποκαθιστά την πλήρη απουσία ελέγχου από τις δημόσιες υγειονομικές Αρχές. Να θυμίσουμε μόνο οτι την Άνοιξη του 2020 το 70-80 % των μαθητών προσκόμιζε στο σχολείο μια Υπεύθυνη Δήλωση οτι στο σπίτι τους βρίσκεται κάποιο άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου. Και με αυτή την "Υπεύθυνη Δήλωση" η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών/τριων μπορούσε να απουσιάζει από το σχολείο. Είναι λοιπόν άχρηστο το self-test; Όχι προφανώς. Αλλά δεν μπορεί να είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ μέτρο για να ανοίξουν τα σχολεία. Να επισημάνουμε οτι η Ελλάδα είναι η χώρα που έχει τα σχολεία της ΚΛΕΙΣΤΑ για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στην Ευρώπη.]Είναι σαφές ότι η απόφαση για άνοιγμα των σχολείων αντανακλά και την πίεση που δέχεται η κυβέρνηση από την κούραση και αγανάκτηση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για την παρατεταμένη τηλεκπαίδευση. Τα σχολεία είναι έτοιμα να ανοίξουν με σαφώς χειρότερους όρους από τον Νοέμβριο που έκλεισαν. Ανοίγουν ενδεχομένως και διότι το επιθυμούν οι Σχολάρχες για να μην χάνουν χρήματα. Τον Νοέμβριο έκλεισαν – οριζόντια – σχολεία σε "καταπράσινες" περιοχές και τώρα ετοιμάζονται να τα ανοίξουν πάλι -οριζόντια- με πάνω από 4000 κρούσματα και με το ΕΣΥ υπό κατάρρευση.

Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες είναι επιτακτική ανάγκη οι σχολικές μονάδες να λειτουργήσουν , με τους μέγιστους όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Αναγκαία μέτρα:

· 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση. Αύξηση των λεωφορείων που μεταφέρουν μαθητές. · Τα τεστ της "ατομικής ευθύνης" να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία. Άμεση ιχνηλάτιση, όπου υπάρχει κρούσμα. · Να δοθεί προτεραιότητα εμβολιασμού στους εκπαιδευτικούς και οχι αυτό το τέχνασμα της δήθεν προτεραιότητας στα "αδιάθετα" εμβόλια. Ούτε και τώρα δημιουργήθηκε ένα επαρκές και οργανωμένο σχέδιο, με το οποίο θα μπορούσαν να εμβολιαστούν όλοι οι εκπ/κοί τη στιγμή που η πολιτεία ετοιμάζεται ν’ ανοίξει τα σχολεία! Με τη μέθοδο των "αδιάθετων" εμβολίων , οι εκπαιδευτικοί θα εμβολιαστούν το κατακαλόκαιρο , όπως προκύπτει από τον αριθμό των εκπαιδευτικών ανά περιφέρεια. · Στήριξη του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων. .Να μην διεξαχθούν οι προαγωγικές εξετάσεις (όπως πέρυσι) και να μην χρησιμοποιηθεί η τράπεζα θεμάτων. Αρκετά τραγικά έγιναν φέτος πάνω στις πλάτες μαθητών-εκπαιδευτικών-γονιών.
Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να εγκαταλείψει την δήθεν εξαγγελία μέτρων, την δήθεν αντιμετώπιση προβλημάτων . Η Πανδημία δεν αντιμετωπίζεται με όλα αυτά τα ΔΗΘΕΝ.


Πηγή