Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας: Επιστολή ΠΕΣΥΘ για σύσταση οργανικών θέσεων

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Μια ανάσα πριν τους διορισμούς, οι κοινοί κλάδοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης βρίσκονται και πάλι σε καθεστώς ανασφάλειας και αγωνίας, καθώς δεν έχουν λάβει καμία δέσμευση για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων. Τα κενά που καταγράφονται και είναι διαθέσιμα στη διαδικασία των φετινών μετατάξεων δεν αποτυπώνουν ούτε στο ελάχιστο τις πραγματικές ανάγκες και μόνο η επαναφορά των οργανικών κενών που υπήρχαν και η σύσταση νέων οργανικών θέσεων μπορεί να οδηγήσει σε ένα δρόμο

  • που θα προασπίσει την ισότιμη πρόσβαση των μαθητών και μαθητριών σε μια ολόπλευρη εκπαίδευση υψηλού επιπέδου
  • που θα δώσει ένα τέλος στην αδιανόητη ταλαιπωρία των συναδέλφων μας που παραμένουν αδιόριστοι και αναπληρώνουν επί σειρά ετών τους εαυτούς τους με την απειλή της ανεργίας να επικρέμαται, αλλά και άλλων συναδέλφων μας που ήδη τη βιώνουν με ό,τι αυτό συνεπάγεται στη δυστοπική πραγματικότητα που ζούμε
  • που θα σταματήσει την αδικία που διαιωνίζεται εις βάρος και των παλαιότερων μονίμων συναδέλφων μας, οι οποίοι, δεδομένων των συνθηκών, δεν μπορούν να προχωρήσουν σε υπηρεσιακές μεταβολές
  • που θα μπει ως ανάχωμα στο καθεστώς των αναθέσεων πολλών διδακτικών αντικειμένων, καθεστώς που στέρησε και στερεί το δικαίωμα στην εργασία σε συναδέλφους μας που τα σπούδασαν και τα αγαπούν

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Επειδή όλα τα παιδιά δικαιούνται τη βέλτιστη παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο,

επειδή όλα τα διδακτικά αντικείμενα είναι εξίσου σημαντικά και η Πολιτεία οφείλει να τα αντιμετωπίζει με τον δέοντα σεβασμό και χωρίς διακρίσεις,

επειδή όλοι οι εκπαιδευτικοί κάθε κλάδου και ειδικότητας έχουν την ίδια αξία και αξιοπρέπεια,επειδή η ισονομία και η δικαιοσύνη δεν μπορεί να παραμένουν λέξεις, αλλά ουσία και πυρήνας κάθε διαδικασίας,

Ο Σύλλογος Δ/Ν Πάτρας στηρίζει ,συντάσσεται και συνυπογράφει την επιστολή και τα αιτήματα του ΠΕΣΥΘ για σύσταση οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες.

Είναι δίκαιο ,επιτέλους να γίνει πράξη.


Πηγή