Νοσοκομείο Πύργου: Στο 3,17 ο βαθμός… που δεν ικανοποιεί – Άνω του μετρίου αλλά θα μπορούσε και καλύτερα

Με 3,17 (με άριστα το 5) βαθμολόγησαν τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο Νοσοκομείο Πύργου, οι ασθενείς που συμμετείχαν στην έρευνα που εκπονήθηκε από την Νοσηλεύτρια Τ.Ε της Παιδιατρικής Κλινικής, Άρτεμη Δημόγλου, ως Διπλωματική Εργασία, στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος Διοίκηση Μονάδων Υγείας που παρακολουθεί στο Ελληνική Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Η έρευνα, καταγράφει και τις «αδυναμίες» του Νοσοκομείου, μεταξύ των οποίων ελλείψεις σε προσωπικό, ελλιπής επικοινωνία, ανάγκη για καλύτερο φαγητό και συνθήκες καθαριότητας, με τον Διοικητή του Γενικού Νοσοκομείου Ηλείας, Κώστα Διαμαντόπουλο, να δηλώνει πως ήδη η διοίκηση δουλεύει προς την κατεύθυνση της αντιμετώπισης των προβλημάτων και αδυναμιών που έχουν επισημανθεί.

Ο γενικός σκοπός της έρευνας, ήταν να διερευνηθεί ο Συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης των ασθενών στο Γενικό Νοσοκομείο Πύργου όσον αφορά τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες υγείας. Επιμέρους στόχοι, ήταν να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό οι ασθενείς είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του Νοσοκομείου(προσωπικό, υποδομή, εξυπηρέτηση κ.λπ.) και να διερευνηθεί εάν η ικανοποίηση των ασθενών σχετίζεται με τα κοινωνικοδημογραφικά τους χαρακτηριστικά. «Ως επαγγελματίας υγείας, εργαζόμενη στον χώρο της δημόσιας υγείας και έχοντας καθημερινή επαφή με τους ασθενείς, 24 ώρες το 24ωρο, λόγω του κυκλικού ωραρίου, αναγνωρίζω ότι η ικανοποίηση των ασθενών, θεωρείται σημαντική συνιστώσα κατά τη μέτρηση των αποτελεσμάτων των συστημάτων υγείας και αποτελεί βασικό στοιχείο στην αξιολόγηση της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης», σημειώνει η κα Δημόγλου.

Διαβάστε περισσότερα στην «εφ. Πατρίς» που κυκλοφορεί…


Πηγή