Σπίρτζης στην “Π”: Μην αμφιβάλλετε, το έργο θα γίνει

Ο Χρήστος Σπίρτζης είναι μάλλον ο πιο συζητημένος υπουργός σε επίπεδο Αχαΐας και Δυτικής Ελλάδας, συνδεδεμένος με έργα κομβικής σημασίας, τα οποία προκάλεσαν μεγάλο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό ενδιαφέρον, όπως και αντιπαραθέσεις, εντός και εκτός Βουλής. Η περιοχή μας τον έχει δει, ως υπουργό υποδομών, πέντε φορές. Δύο σε εγκαίνια οδικών αξόνων, δύο στα αναπτυξιακά συνέδρια που διοργάνωσε η «Π» και μια ως συνοδό του Πρωθυπουργού σε επίσκεψη στο δημαρχείο. Σήμερα ίσως είναι η καθοριστική επίσκψη, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής. Λίγες ώρες πριν την άφιξή του, απάντησε σε ερωτήματα αιχμής της «Π», προδιαθέτοντάς μας για τις ανακοινώσεις του.
Κύριε υπουργέ, είναι διασφαλισμένη η χρηματοδότηση της Εθνικής Οδού Πατρών – Πύργου και της σιδηροδρομικής γραμμής της παραλιακής ζώνης της Πάτρας; Υπάρχει αμφιβολία από την πλευρά της ΕΕ; Σήμερα μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι είναι διασφαλισμένη η χρηματοδότηση του έργου. Εχουμε την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, έπειτα από μια σειρά μελετών και αιτιολογήσεων στο πλαίσιο της εξέτασης του φακέλου μεγάλου έργου. Επομένως δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ή ανησυχία τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο.
Τι τελικώς έφταιξε και δεν ξεκίνησε το έργο επί των ημερών της κυβέρνησής σας; Η αντιπολίτευση αναφέρει ότι σε αυτό συνετέλεσε η απόφασή σας για κατάτμηση του έργου. Η αντιπολίτευση και ο Τύπος που τη στηρίζει θα ήταν καλό να σταματήσει την κοροϊδία, τον εμπαιγμό και την παραπληροφόρηση των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας. Το έργο ξεκινά επί των ημερών μας. Κύριε Γιαννακόπουλε, το 2013, η κυβέρνηση Σαμαρά διέπραξε ένα έγκλημα εις βάρος του έργου. Περιόρισε τις υποχρεώσεις κατασκευής της Ολυμπίας οδού ως την Πάτρα. Γνώριζε τότε η κυβέρνηση Σαμαρά τις αλλαγές των κανονισμών και των κανόνων εγκρίσεων, που θα ίσχυαν από τον Ιανουάριο του 2015. Παραταύτα αφαίρεσε το τμήμα από την Πάτρα ως τον Πύργο και πρόσθετα προχώρησε σε μια αδιαφανή διαδικασία προκήρυξης ενός διαγωνισμού για το σύνολο του έργου, με ελλιπείς μελέτες, με υποδιαστασιολογημένες ποσότητες, χωρίς καμία έγκριση χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή επιτροπή, χωρίς καν την κατάθεση του φακέλου μεγάλου έργου.
Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΝΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Διαβάστε αναλυτικά στην "Π" που κυκλοφορεί


Πηγή

  • Δημοσιεύτηκε:

    10 Νοεμβρίου 2018

  • Κατηγορίες:

    Αχαΐα