BRAINOBRAIN, από φέτος λειτουργεί και στη Λευκάδα παράρτημα του καινοτόμου προγράμματος ανάπτυξης εγκεφάλου κα […]

Ακούγοντας και κατανοώντας την επιθυμία σας για την βελτίωση της ακαδημαϊκής απόδοσης του παιδιού σας αλλά και την εν γένει ανάπτυξη – ενίσχυση των νοητικών ικανοτήτων του, οι οποίες είναι ορατές σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας του, θα εφαρμόζουμε από τον Σεπτέμβριο στο σχολείο μας ενα ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ & ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ Πρόγραμμα ανάπτυξης εγκεφάλου και δεξιοτήτων, το Brainobain.

Ένα πρόγραμμα το οποίο εφαρμόζεται σε πάνω από 41 χώρες και 2.000.000 παιδιά και εξασφαλίζει:

Βελτίωση μαθηματικής αντίληψης και ικανότητας

Βελτίωση σε όλη την ακαδημαϊκή επίδοση και σε όλα τα μαθήματα του σχολείου

Ενδυνάμωση μνήμης

Ανάπτυξη ικανότητας του παιδιού να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα

Ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων

Ενίσχυση :

  • Aυτοπεποίθησης
  • Αυτοσυγκέντρωσης
  • Παρατηρητικότητας
  • Ικανότητας λήψης αποφάσεων

Και άλλα πολλά….!

ΕΓΓΥΗΣΗ του προγράμματος είναι τα αποτελέσματα που θα διαπιστώνετε σταδιακά εσείς οι ίδιοι μετά το 2ο-3ο μήνα.

Δείτε άμεσα την διαφορά στο παιδί σας και την βελτίωση του σε όλους τους τομείς της ζωής του!

Απευθυνθείτε στην γραμματεία του σχολείου, για να κλείσετε ραντεβού για μία πλήρη ενημέρωση για το πρόγραμμα BRAINOBRAIN.

Δείτε ένα μέρος του τι θα μπορεί να κάνει το παιδί σας, στα DEMO VIDEOS στο www.brainobrain.gr

BOB PRESENTATION

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BRAINOBRAIN

Είναι μία παγκοσμίως γνωστή και πρωτοποριακή εκπαιδευτική μέθοδος για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και δεξιοτήτων, η οποία απευθύνεται σε παιδιά 5-15 ετών.

Υλοποιείται σε περισσότερες από 40 χώρες όπως, Αμερική, Καναδάς Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Ινδία, Μαλαισία, Κίνα, Ρωσία κλπ

Η λειτουργία του βασίζεται στο να βοηθήσει τα παιδιά να χρησιμοποιούν και το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου τους.

Αυτό επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας και τα 2 χέρια τους. Το κάθε χέρι αντιστοιχεί σε ένα ημισφαίριο, όπως και το κάθε δάχτυλο αντιστοιχεί σε κάθε ένα από τα κύρια μέρη του κάθε ημισφαιρίου του εγκεφάλου.

Το ΒOB Βασίζεται στη χρήση του Άβακα όπου το παιδί χρησιμοποιεί τα δάχτυλά και των δύο χεριών για να μετακινεί τις χάντρες και να εκτελεί πράξεις αριθμητικής (πρόσθεση-αφαίρεση, πολλαπλασιασμό) και συνδυασμό αυτών

Τα παιδιά μαθαίνουν αρχικά να κάνουν πράξεις, χρησιμοποιώντας έναν πραγματικό άβακα.

Στη συνέχεια εκτελούν πράξεις με έναν νοερό άβακα τον οποίον και φαντάζονται

Ταυτόχρονα με διάφορες ασκήσεις οι οποίες βασίζονται στην (NLP) θεωρία και στην θεωρία ( VAK) εξασκούν και άλλες νοητικές ικανότητες.

ΟΦΕΛΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ

Ενδυνάμωση Μνήμης

Αυτό επιτυγχάνεται με την προσπάθεια που κάνει το παιδί στο να φανταστεί τον αβακα και να θυμάται τις απαραίτητες μετακινήσεις των χαντρών που πρέπει να γίνονται με συγκεκριμένη σειρά ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι σωστό. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την ανάπτυξη της φωτογραφικής του μνήμης.

Ανάπτυξη ακουστικής ικανότητας

Αυτό επιτυγχάνεται με την προσπάθεια που κάνει το παιδί στο να ανταποκρίνεται γρήγορα στις οποιεσδήποτε λεκτικές οδηγίες που αφορούν την επίλυση των αριθμητικών πράξεων και να τις εκτελεί.

Βελτίωση της συγκέντρωσης του

Η προσπάθεια που κάνει το παιδί για να έχει στην φαντασία του τον άβακα, τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν σε κάθε στάδιο της αριθμητικής πράξης αγνοώντας παρεμβολές ή οτιδήποτε γίνεται στο περιβάλλον του το οποίο θα μπορούσε να αποσπάσει την προσοχή του και στο τέλος να έχει το σωστό αποτέλεσμα.

Βελτίωση μαθηματικής αντίληψης και ικανότητας

Με την τεχνική της χρήσης του νοερού άβακα που το παιδί δημιουργεί στο μυαλό του, μπορεί να δίνει αριθμητικά αποτελέσματα πρόσθεσης-αφαίρεσης- πολλαπλασιασμού και συνδυασμού αυτών, με πολλά ψηφια, απίστευτα γρήγορα και με μεγάλη ακρίβεια

Αύξηση της ικανότητας του παιδιού να κάνει περισσότερο από ένα πράγματα ταυτόχρονα

να φαντάζεται να ακούει

να σκέφτεται

να απαντά σε πολύπλοκες αριθμητικές πράξεις, χρησιμοποιώντας μόνο το μυαλό του και χωρίς τη χρήση υπολογιστή.

Ενίσχυση αυτοπεποίθησης

Με την βελτίωση της αντίληψης και υλοποίησης τέτοιων αριθμητικών υπολογισμών το παιδί δεν φοβάται τους αριθμούς και γενικά τα μαθηματικά, με αποτέλεσμα να έχει αυξημένη αυτοπεποίθηση και όχι φόβο ή άρνηση.

Βελτίωση σε όλη την ακαδημαϊκή επίδοση και σε όλα τα μαθήματα του σχολείου

Το παιδί έχοντας την αυτοπεποίθηση οτι τα καταφέρνει στα δύσκολα θέματα όπως τα μαθηματικα, πραγματικά νιώθει διαφορετικό και ότι υπερτερεί έναντι των άλλων παιδιών και αυτό μεταφέρεται σε όλα τα υπολοιπα μαθήματα, αλλά και στην αντιμετώπιση απο τους συμμαθητές του

Το παιδι σας αντι να ειναι ενα φοβισμένο παιδί, είναι ένα παιδί με διάθεση να πάει σχολείο, να ηγείται των υπολοίπων και να αποτελεί παράδειγμα.

Ταυτόχρονα και με τις άλλες δραστηριότητες οι οποίες βασίζονται στις μεθόδους NLP και VAK το παιδί αρχίζει σιγά-σιγά να χρησιμοποιεί και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου του, να μαθαίνει με τον τρόπο που αυτό μαθαίνει και ταυτόχρονα αναπτύσσει:

  • Ηγετικές ικανότητες
  • Ικανότητα λήψης αποφάσεων
  • Παρατηρητικότητα
  • Μαθηματική σκέψη

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Όλα τα οφέλη που έχουν αποκομίσει τα παιδιά μένουν και τα ακολουθούν για όλη τη διάρκεια της ζωής τους, όσα χρόνια και να περάσουν.

Έχουν βάλει τις βάσεις να είναι οι μελλοντικοί κυρίαρχοι της ζωής.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Καθημερινή εξάσκηση στο σπίτι 10 με 15 λεπτά.

Brainobrain VS Σχολείο

Το πρόγραμμα ΒΟΒ δεν συγκρούεται με τα μαθήματα και τα μαθηματικά του σχολείου

ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΟΣ

LITTLE BOBS

4 επίπεδα 5 και 6 ετών Διάρκεια 3 μήνες /επίπεδο

Μάθημα 1φορά /εβδομάδα για 2 ώρες

BRAINOBRAIN

10 επίπεδα απο Β’ δημοτικού και άνω Διάρκεια 3μήνες/επίπεδο

Μάθημα 1 φορά/εβδομάδα για 2 ώρες

Mετά απο τα 4 επίπεδα Little Bobs, συνεχίζει στο Level 3 του BOB

ΣΥΝΟΛΟ 30 ΜΗΝΕΣ ( 3 Χρόνια )

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ?

Έχει αποδειχθεί ότι ο εγκέφαλος των παιδιών αναπτύσσεται από περίπου 4 ετών μέχρι

14 15.


Η καλύτερη περίοδος λοιπόν να ξεκινήσει το παιδί είναι 5-6 ετών και να έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα του μέχρι την ηλικία των 14 15.

Με εκτίμηση,

Εκ της Διευθύνσεως


Πηγή