Ξεκινάει και πάλι τη λειτουργία της η ακτοπλοϊκή γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη

Από την 1η Ιονίου και μετά ξεκινά και πάλι την λειτουργία της η ακτοπλοϊκή γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη, με την ελπίδα το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού να είναι αυξημένο, τουλάχιστον για τους μήνες του καλοκαιριού που έρχονται.

Ωστόσο, η γραμμή θα ξεκινήσει την λειτουργία της με μόλις ένα πλοίο αρχικά και εφόσον το ενδιαφέρον του κοινού αυξηθεί, τότε ενδέχεται να μπει και άλλο ένα καράβι που θα συνδέει την Πάτρα με το Ιόνιο.

Η γραμμή λειτούργησε αρχικά το καλοκαίρι του 2016 και είχε να επιδείξει σημαντική κίνηση τότε, παρά τις αντιδράσεις που είχαν προκύψει στην τοπική κοινωνία της Κεφαλονιάς, λόγω τξης κόντρας του Αργοστολίου με την Σάμη.

Στη συνέχεια το ενδιαφέρον τους χειμερινούς μήνες δεν ήταν ανάλογο, με αποτέλεσμα η γραμμή να σταματήσει για ένα διάστημα τη λειτουργία της, ωστόσο ξεκίνησε ξανά και πέρασε τον χειμώνα έκανε ένα δρομολόγιο την ημέρα.

Φέτος το διάστημα της πανδημίας η γραμμή σταμάτησε την λειτουργία της και πλέον ξεκινάει και πάλι για την φετινή καλοκαιρινή σεζόν.

Σίγουρα η καραντίνα και οι περιοριστικοί όροι που υπάρχουν λόγω των συνθηκών θα είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας όχι μόνο στη συγκεκριμένη γραμμή, αλλά και γενικότερα στη σύνδεση της Δυτικής Ελλάδας με το Ιόνιο και τα Επτάνησα.

Ωστόσο, η γραμμή Κυλλήνη – Ζάκυνθος ξεκίνησε ήδη με δύο δρομολόγια, ενώ μέσα στις επόμενες ώρες ξεκινάει και η γραμμή της Κυλλήνης – Κεφαλονιάς.

Πάντως, εφόσον ο τουρισμός δεν έχει ακόμα ξεκινήσει και τα σύνορα παραμένουν κλειστά, η κίνηση για την ώρα είναι περιορισμένη.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι την γραμμή την Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη την έχει αναλάβει και φέτος η Levante Ferries που πραγματοποιεί καθημερινά τέσσερα δρομολόγια από/προς Κυλλήνη και Ζάκυνθο, 4 δρομολόγια από/προς Κυλλήνη και Κεφαλονιά, καθώς και ένα δρομολόγιο από/προς Πάτρα, Κεφαλονιά και Ιθάκη.

Τα δρομολόγια εκτελούνται από τα πλοία «Fior di Levante», «Mare di Levante», «Andreas Kalvos» και «Kefalonia», κατ’ εναλλαγή. Ο προγραμματισμός δρομολογίων των πλοίων δύναται να τροποποιηθεί, ανάλογα με τις ανάγκες της επιβατικής κίνησης.


Πηγή