Πάτρα: Τα εμπορικά μαγαζιά στρέφονται στο social media marketing μετά το lockdown

Δεν είναι λίγες οι εμπορικές επιχειρήσεις που στρέφονται πλέον στην ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσα από τη δημιουργία σελίδων στα social media, μη γνωρίζοντας πότε θα ανεβάσουν τα ρολά τους για να λειτουργήσουν κανονικά τα μαγαζιά τους.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο και ειδικότερα το social media marketing έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με ολοένα και περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις να φτιάχνουν τις σελίδες τους στο facebook, αλλά και στο instagram.

Tα δύο lockdown που έφερε η πανδημία μέσα σε λίγους μήνες, έχουν επιταχύνει τους ρυθμούς ανάπτυξης του ηλεκτρονικού – διαδικτυακού εμπορίου, με τις επιχειρήσεις να προσδοκούν να καλύψουν κάτι από τη ζημιά που τους έχει φέρει όλη αυτή η κατάσταση της καραντίνας, παίρνοντας παραγγελίες και στέλνοντας τες στους παραλήπτες, χωρίς να έρθουν σε επαφή μαζί τους.

«Πράγματι αρκετοί συνάδελφοι πλέον έχουν στραφεί προς αυτή την εναλλακτική μορφή εμπορίου, βλέποντας ότι δεν τους αφήνουν να ασκήσουν το κλασικό εμπόριο και να λειτουργήσουν κανονικά τα μαγαζιά τους.

Είναι μία λύση και αυτή όμως δεν νομίζω ότι μπορεί να υποκαταστήσει τη φυσική λειτουργία ενός μαγαζιού. Μπορεί ωστόσο να την ενισχύσει, λειτουργώντας παράλληλα» τονίζει πάνω στο ζήτημα ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κώστας Ζαφειρόπουλος.

Μάλιστα, ο Εμπορικός Σύλλογος έχει ξεκινήσει μια καμπάνια για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καλώντας τα μέλη του να εξοικειωθούν με τη μορφή αυτή των εμπορικών συναλλαγών, μη αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στις πολυεθνικές.

«Το ενδιαφέρον είναι μεγάλο. Οι περισσότεροι από τους εμπόρους κυρίως αυτοί της νέας γενιάς γνωρίζουν το όλο θέμα και το έχουν αναπτύξει ήδη στις επιχειρήσεις τους.

Όμως το ζήτημα είναι να δημιουργηθεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα που να περιλαμβάνει το σύνολο των ενδιαφερόμενων καταστημάτων και πάνω σε αυτό περιμένουμε την πίστωση από την Περιφέρεια που μας έχει πει ότι βλέπει με θετικό μάτι το όλο θέμα».

Ήδη αρκετοί έμποροι έχουν κοινοποιήσει τις σελίδες των επιχειρήσεων τους, προσδοκώντας σε περισσότερους χρήστες ενώ στέλνουν μηνύματα σε πελάτες τους, ενημερώνοντας τους για αυτή τη μορφή των υπηρεσιών τους στο διάστημα που τα μαγαζιά θα είναι κλειστά.


Πηγή