Προτάσεις για μια πιο μόνιμη λύση – απάντηση στον κυκλοφοριακό γρίφο των Ταμπαχάνων μελετά πλέον και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος στελέχη της οποίας επισημοποίησαν χθες, μιλώντας στην «Π», ότι υπό μελέτη είναι πλέον και το θέμα του κυκλικού κόμβου (roundabout). Τα τεχνικά στελέχη της Περιφέρειας και ο περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας έλαβαν υπόψη τους τα πρώτα στοιχεία για το κυκλοφοριακό, μετά την έναρξη λειτουργίας της Μικρής Περιμετρικής, αλλά και τις απόψεις της Δημοτικής Αρχής της Πάτρας η οποία προχώρησε με προμελέτη στον σχεδιασμό κυκλικού κόμβου, το σχέδιο του οποίου παρουσίασε χθες αποκλειστικά η «Π». «Με ορίζοντα εντός 15ημέρου, θα αξιολογήσουμε τα νέα δεδομένα και θα προχωρήσουμε κατ αρχήν σε κάποιες ρυθμίσεις των φωτεινών σηματοδοτών, προκειμένου να εξυπηρετηθεί καλύτερα η κυκλοφορία» αναφέρει στην «Π» ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος Ιωάννης Λύτρας. Σύμφωνα με τις πρόσφατες δειγματοληπτικές μετρήσεις της Περιφέρειας ο μέσος χρόνος αναμονής των οδηγών που κατευθύνονται από Εγλυκάδα και Αρόη προς τα Ταμπάχανα, από τις οδούς Μεσσάτιδος-Αρόης και 6ου-12ου Συντάγματος, είναι 7', κατά τις ώρες αιχμής 8:30-9:30 π.μ. και 5:30-6:30 μ.μ. «Θα πρέπει να πάμε σε μια νέα μελέτη η οποία θα αποτυπώνει την κατάσταση όπως είναι μετά την έναρξη λειτουργίας της Μικρής Περιμετρικής. Εν συνεχεία θα προτείνουμε λύσεις και γιατί όχι, αν μπορεί να σχεδιαστεί κόμβος και αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος αντιμετώπισης των προβλημάτων, θα προχωρήσουμε και στην κατασκευή κυκλικού κόμβου» επισημαίνει ο κ. Λύτρας. Η πρώτη απάντηση του Δήμου είναι ότι στην περιοχή μπορεί να γίνει κυκλικός κόμβος ο οποίος μάλιστα θα έχει ελάχιστα μικρότερη περίμετρο από τον κόμβο του Κούκου στην Πατρών-Κλάους. Κυκλικό κόμβο έχει προτείνει εδώ και μια διετία και ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης κ. Φαλτσέτος. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο Δήμος καλείται να υποδείξει λύσεις που αφορούν μονοδρομήσεις και νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις καθώς η Μικρή Περιμετρική ήταν η αφορμή και όχι η αιτία για να έρθουν στην επιφάνεια χρόνια κυκλοφοριακά προβλήματα της Ανω Πόλης και της σύνδεσης περιοχών του Ανατολικού Διαμερίσματος με το κέντρο.
Η εικόνα του μώλου της Αγίου Νικολάου στην Πάτρα είναι τουλάχιστον απογοητευτική.
Κι αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με το γεγονός ότι ο χώρος έχει μετατραπεί σε ένα άτ... Μπορεί να λέγαμε ότι ο διαγωνισμός έχει βγάλει ανάδοχο και ότι υπάρχει ενδιαφέρον από μία εταιρεία για το έργο της αποκατάστασης των τριών ξύλινων εξεδρών στην Μαρ... Είναι εύκολο να κινηθεί ως πεζός κανείς στους δρόμους της Πάτρας;
Η απάντηση είναι εύκολη. Όχι! Το αντίθετο θα λέγαμε εμείς. Οι δρόμοι και τα πεζοδρόμια σε αυτή την π... Στέκι χρηστών έχουν γίνει οι δρόμοι της Εφέσου και της Δάμωνος, στη συνοικία των Προσφυγικών, με τους κατοίκους της περιοχής να κάνουν συνεχείς αναφορές στο κέντρο ... Ένα δημιουργικό τριήμερο αφιερωμένο στα έθιμα του Πάσχα έζησαν τα παιδιά του Λυκείου των Ελληνίδων Πατρών στις 25,26 και 27 Απριλίου 2024.
Οι φετινές πασχαλινές δράσεις,... Με διάταξη του νόμου 5108/2024 ορίζεται το ποσό των εξόδων διανυκτέρευσης (επίδομα διανυκτέρευσης), για το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού και των Ειδικών Φρουρών πο...Πάτρα: Ο μώλος της Αγίου Νικολάου εκπέμπει SOS – «Λίφτινγκ» και άμεσα
Στo “τίποτα” του θαλάσσιου τουρισμού μένει και αυτό το καλοκαίρι η Πάτρα!
Για να περπατήσεις στην Πάτρα πρέπει να έχεις κάτι από την “τέχνη” του κασκαντέρ! (pics)
Πάτρα: Στέκι χρηστών η Εφέσου και η Δάμωνος στα Προσφυγικά
Πασχαλινά έθιμα για τα παιδιά του Λυκείου Ελληνίδων Πατρών
Χορήγηση αυξημένων εξόδων μετακίνησης σε όλους τους αστυνομικούς